Ambergale

Weblog over de Sonse Bulldog-pup Amber

dinsdag, augustus 09, 2005

Het dekentje ...

Gisteren dacht ik, laat ik het dekentje uit Ambers bench eens wassen. Er ligt een mooi stevig matrasje onder met skai-leer bekleed, dus een koud kontje zal ze niet krijgen. Geen koud kontje inderdaad. Wel een nat! Blijkbaar was ze niet blij met alleen het matrasje en voelde het aan alsof ze buiten in de tuin zat want ze heeft alles laten lopen. De kefte ons om 6:30 uur wakker en showde vol trots een waterballet. Ik heb haar voor sier nog even uitgelaten, maar we begrepen elkaar goed. Dit mocht ik nooit meer doen, dat kon ik uit haar oogjes lezen. Nadat ik alles afgedroogd had en ontsmet (www.dettol.com) heb ik haar bench voorzien van een schoon dekentje en natuurlijk .... mevrouw sliep meteen en we hebben haar 7:30 uur moeten wekken voor het eten. En ze slaapt nu wederom al een anderhalf uur.... VROUWEN !?