Ambergale

Weblog over de Sonse Bulldog-pup Amber

dinsdag, augustus 02, 2005

Vooruitgang

Je ziet Amber bijna groeien. Het gaat hard. Wat ook harder wordt is het bijten, in het begin was het speels en nog leuk, maar nu beginnen je vingers en tenen wel zeer te doen ;-)
De nachten gaan goed. Afgelopen nacht heeft ze ineens doorgeslapen. Beter dan de nacht ervoor. We hadden haar 's avonds al laten slapen en toen wij zelf naar bed gingen stond Amber in de play-mode. Uiteindelijk was ze stil en konden we slapen. Later die nacht was de stroom uitgevallen, dit zag ik doordat de wekker uit was. Uit schrik dat Amber uit haar bench ontsnapt was en zich tegoed had gedaan aan zo'n 230 volt sprong ik op. Gelukkig zag ik dat de volledige straat niet meer verlicht was. Maar ik had geen wekker en Tom moest wel werken die dag. Uiteraard lag mijn mobiele telefoon beneden waarop ik dan de wekker kon instellen. Heel voorzichtig naar beneden, laatste trede *kraak* ... en jawel onze dame was natuurlijk wakker en verwelkomde mij uitbundig om 4:00 uur. Meteen weer naar boven. Dat vond Amber een minder goed idee natuurlijk, liet ze merken ook. Maar goed, na 5 minuten was ze gelukkig weer in slaap gesukkeld. Ik had de wekker inmiddels ingesteld en viel bijna in slaap toen plots een mug nog op zoek was naar wat voeding... *zucht*
En zo zoemde en sliepen we tot om 6:55 uur geroepen werder door ons meisje die inmiddels wel honger had gekregen.
Gekraakt en gebroken hebben we ontbeten en is Tom gaan werken. Ondertussen hebben Amber en ik de schade ingehaald...

1 Comments:

  • At 2/8/05 18:40, Anonymous Anoniem said…

    Goed zo meisje laat je baasjes maar weten dat ze een puppie hebben.
    En.....dat het een vrouw is en tja. vrouwen zijn heel eigenwijs!!!

    Dag lieverd geef je een pootje aan je baasjes van mij. En we komen van de week nog een keer langs (die man van mij moet wat lenen van jou baasjes)

    liefs Meggy.

    Ps. Je hebt nu al een man die helemaal hotel de botel van je is........LUCKY

     

Een reactie posten

<< Home