Ambergale

Weblog over de Sonse Bulldog-pup Amber

zaterdag, augustus 06, 2005

Energievreter

Zo, eindelijk weer eens een bericht!
We kregen al commentaar van verschillende mensen dat het toch maar wat leeg blijft de laatste dagen.
Het zijn ook drukke dagen geweest. Amber heeft veel indrukken opgedaan. Verder ben je ontzettend veel met zo'n pup bezig. Niet alleen het spelen, maar zeker ook het in de gaten houden vreet enorm veel energie.

Dinsdag heeft Amber met baasje Roy de Rabobank bezocht. De collega's van baasje Tom waren heel benieuwd naar haar. Vertederende blikken en veel oe's en aa's toen ze het lieve gehuppel zagen van Amber die vrolijk tussen de klanten door de bankhal aan het verkennen was.
Daarna zijn Amber, baasje Roy en oma gaan lunchen in Son. Amber heeft het behoorlijk koud gehad op de granieten vloer. Toen we haar zagen bibberen en op schoot hebben genomen heeft ze een uur lang geslapen.

Woensdag is Amber met baasje Roy naar de puppy-stuif-in geweest op de Martin Gaus Hondenschool Eindhoven. Was een hele leerzame les. Omdat voor ons alles de eerste keer is, kun je beter maar zoveel mogelijk goed advies krijgen. We hebben het eerste half uur wat praktische oefeningen gedaan met de hond en de tweede helft van de les wat theorie. Hoe je bepaalde dingen aan kan pakken. Ook konden we zelf vragen stellen. We hebben wat studiestof mee naar huis gekregen, zodat we de volgende keer voldoende ingelezen zijn.

Donderdag is Amber naar het werk van baasje Roy geweest in Den Bosch. Ook daar waren de collega's zeer enthousiast en werd Amber van alle kanten vertederd bekeken. De autoritten gaan zeer goed. We staan er versteld van hoe goed ze haar evenwicht houdt in bochten.
's Middags heeft Amber haar halfzusje Gijsje gezien bij de kapper. Dat was heel leuk en aandoenlijk om te zien. Gijsje was door het dolle heen en speelde volop met Amber. Af en toe wat wild, maar toch ook wel voorzichtig. Het baasje van Gijsje heeft goed op Amber gelet terwijl Roy geknipt werd. Omdat niet alle collega-kappers aanwezig waren had Roy afgesproken vrijdag nog even terug te komen. Tom moest ook nog geknipt worden.

Vrijdag is Amber met Roy naar oma in Nuenen geweest. Daar hebben zij in het centrum geluncht en heeft Amber alle aandacht gekregen van langslopende mensen.
's Middags is Amber weer even bij Gijsje geweest. Ook nu weer dolle pret! Gijsje heeft het goede voorbeeld gezien van haar baasjes want schoongelikt en de haartjes van Amber in de plooi gingen we weer weg!

Roy heeft van het baasje van Gijsje de foto's van de ontmoeting meegekregen op CD. Helaas bleek deze na aankomst gebroken te zijn.... de foto's daarvan komen dus nog.
Ik heb wel al wat andere leuke foto's toegevoegd.




1 Comments:

  • At 6/8/05 11:59, Anonymous Anoniem said…

    He meisie,

    Ik kan bijna niet wachten tot ik je in het echt zie.
    Gisteren zijn mijn baasje en mijn vrouwtje weer bij jou geweest.
    En tja als ze dan zoooo lekker ruiken naar jou, dan laat ik ze geen moment met rust.
    Tijdens de wandeling heb ik geen tijd om andere honden geuren op te doen, nee jou geur is de geur die ik de hele tijd wil ruiken.
    Kwijl,kwijl,kwijl.

    Tot in september, voorlopig moet ik het dus doen met jou geur en hoop ik dat ik die nog heel vaak ruik.

    Een poot van Lucky

     

Een reactie posten

<< Home